Welcome, Guest. Please Login or Register
Home
07.09.2010 at 21:39:17
Home Help Search Login Register

Pages: 1
Send Topic Print
zesjarigen en zomerkamp.... (Read 711 times)
yalc_pretender
Peuter
**

zesjarigen en zomerkamp....
13.07.2010 at 21:52:53

kom niet vaak op dit deel van het forum omdat ik geen BL-er ben. Niettemin onderstaand bericht geeft eens te meer aan dat boys onder de 10 (maar dat geldt ook voor girls overigens) veel meer met sex bezig zijn en daarvan genieten dan volwassenen willen doen geloven. Allemaal verdrongen vanwege het maatschappelijke taboe dat hierop rust.

http://www.wesh.com/news/9497190/detail.html

hier ook wat typerende reacties van bezorgde moeders over deze gebeurtenis  
http://www.gainesvillemoms.com/forum/topics/6yearold-boys-caught-having
Back to top

View Profile   IP Logged
Buzz
Leraar

Re: zesjarigen en zomerkamp....
Reply #1 - 13.07.2010 at 22:02:46

O, o wat een drama.. Die kinderen zijn de rest van hun leven getraumatiseerd en zullen nooit meer een normale seksuele relatie kunnen hebben. Ze hadden nog beter vermoord kunnen worden door die 8-jarige. Wat een wereld, als zelfs kinderen al aan elkaars piemeltje gaan likken is het einde nabij...

*zucht*
Back to top

Wees voorzichtig met poesjes, voor je het weet zit je met een kater...
View Profile   IP Logged
Dromer
Kleuter

Reply #2 - 14.07.2010 at 17:58:32

Haha wat een wereld he..We moeten het maar hebben van de mooie zaken uit "het zo mooie en goede America" en de gekte komt nog gratis overgewaaid ook.. Zijn wij even gelukkig...
Trouwens volgens mij geloven ze daar binnenkort weer in de ooievaar... Komen we hopelijk eindelijk eens van die gekken af..
Hoop doet leven...
Back to top

View Profile   IP Logged
freeman
Kleuter

Reply #3 - 14.07.2010 at 18:39:34

ALS die jongens het inderdaad als iets leuks hebben ervaren, is die reactie van de volwassenen natuurlijk belachelijk.
Als het geen leuke ervaring was maar moreel gedwongen, dan mag er wel degelijk aan de bel worden getrokken. Maar meer in de zin van een serieus gesprek met de betrokken kinderen zonder dat er meteen een Drama van gemaakt wordt.
Back to top

View Profile   IP Logged
Dromer
Kleuter

Reply #4 - 15.07.2010 at 13:36:02

Freeman ,ok even serieus dan..je hebt gelijk in je stelling ..ga ik volledig in mee dus. Hoewel ik begrepen had dat het door de jongens als prettig ervaren was en zonder "dwang"heeft plaatsgevonden..
Back to top

View Profile   IP Logged
freeman
Kleuter

Reply #5 - 15.07.2010 at 17:56:57

@ Dromer: pedofielen willen er vaak ook graag vanuit gaan dat ze het lekker vonden. Maar ik zeg altijd: ik wil weten hoe het daadwerkelijk zit.
Op je 6e vind je hooguit dingen spannend, maar nog niet 'geil' zoals een puber/volwassene dat kan voelen. En als een 8jarige jou dan iets heeft voorgedaan en gedwongen na te doen, dan is dat wel iemand die twee hele jaren ouder is - een groot autoriteitsverschil op die leeftijd. Denk maar aan hoe we altijd opkeken tegen de kinderen uit 1 klas hoger dan wijzelf. Laat staan 2.
Back to top

View Profile   IP Logged
Dromer
Kleuter

Reply #6 - 15.07.2010 at 18:21:16

Ok als het zo gegaan is als jij het voorsteld dan heb je gelijk natuurlijk. Maar dat was mij in elk geval niet duidelijk geworden.
Heb het hele gebeuren ook niet echt "uitgeplozen"moet ik zeggen.

Aan de andere kant kan je het "lekker gevonden"ook niet altijd uitsluiten natuurlijk. Ik ken gevallen waarbij het WEL ECHT duidelijk was dat het kind het echt lekker heeft gevonden. Het was ook een ontdekkingsreis en bevrediging van gedachtes en gevoelens daarbij.
Hierbij betrof het wel wat oudere kinderen moet ik toegeven.

Maar natuurlijk dwang, ook onder kinderen onderling, is geen goede zaak en kan me voorstellen dat je daar je stelling tegen neemt. Dat kan wel degelijk ook traumatisch zijn.

Groet, Dromer
Back to top

View Profile   IP Logged
Diederick
Peuter
**

Reply #7 - 23.07.2010 at 12:01:44

Grappig vooral hoe mensen (zo het lijkt) moedwillig 'vergeten' dat de jongens dit zonder dwang deden. En hoe ze klagen dat 6-jarigen nog maar "baby's" zijn. Ik ben benieuwd of die jongetjes elkaar nog mogen zien en ooit verder kunnen experimenteren. Onvoorstelbaar hoe bekrompen mensen kunnen zijn wanneer het om seks en kinderen gaat (niet eens zozeer tezamen).

Hopelijk weten Amerikaanse jongerenwerkers waar ze mee bezig zijn en gaan ze proberen wat redelijkheid in die ouders aan te wakkeren. Arme kinderen, zoveelste slachtoffers van onbekwame ouders.
Back to top

“Nothing in the world is more dangerous than a sincere ignorance and conscientious stupidity.”
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”

- Martin Luther King Jr.
View Profile WWW Diederick   IP Logged
mar001
Peuter
**

Reply #8 - 27.07.2010 at 22:22:11

laat die kids lekker aanrommelen die kids mogen ook hun prive hebben en zo leren ze het gebied sex kennen..is wel handig hoeven wij ze niet meer zoveel uit te leggen haha
Back to top

View Profile   IP Logged
beautiful planet
Baby
*

Reply #9 - 02.08.2010 at 23:37:54

het is weer 'ns wat anders als dat eeuwige ijsje...
Back to top

View Profile   IP Logged
Pages: 1
Send Topic Print